dissabte, 7 de juny del 2014

TECNOLOGIA DIGITAL (III)

Durant tot el treball hem aprés a treballar amb diferents programes que desconeixíem o coneixíem poc: Zotero, Gantter, el blog, la viqui, google drive... Pareix que no, però si mirem enrere, hem aprés a utilitzar gran quantitat d'eines. 
A aquesta PAC, hem introduït l'edició del vídeo-presentació del projecte. Al nostre grup l'hem realitzat utilitzant el Windows Movie Maker. Es tracta d'una eina relativament fàcil d'utilitzar, però que, com totes, requereix de la pràctica i d'equivocar-se fent coses per aprendre com cal fer-les.
Jo personalment, considere que per a la meva tasca docent, trobaré molt útil el saber utilitzar tots aquestos programes. Espere ser capaç de traure una eixida com més profitosa millor a tot allò que he aprés.
Al principi, i que crec parle en nom de tots, ens veiem una muntanya de feina, i no veiem mai el cim. Ara que ja quasi hi estem a dalt de tot, veig que, tot i que el camí algunes voltes ha estat complicat, el cansament ens podia i trobàvem entrebancs que pareixia que no seriem capaços de superar, hem aprés molt. Em sento molt orgullosa del que he aconseguit a l'assignatura, i també de veure com els companys també ho han fet.
Ara, tinc molta curiositat per conèixer més programes que em puguin resultar útils, i faré tot el possible per anar coneixent-ne. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada