PLANIFICACIÓ DEL GRUP
Salut a tothom!
Salut a tothom!
Inicialment
vam assabentar-nos de la disponibilitat horària i temporal dels membres del
grup per poder programar les activitats. Malgrat que ens havíem fixat dies
alterns per a comunicar-nos a la realitat se’ns ha anat acumulant la feina i
acabem connectant-nos quan podem.
En
principi vam començar molt bé i molt animats, però després degut a les
dificultats per a entendre , utilitzar i aconseguir que funcionin els diferents
programes, almenys jo, he malgastat força temps. Per sort, i gràcies als
companys i al consultor ens anem animant i encara que justs de temps arribarem
al compliment de cada etapa.
Varem
decidir que la coordinació fos compartida entre els dos membres més joves del
grup valorant que els seria més profitós de cara al seu futur. Val a dir que
fan una feinada i s’ entenen millor amb els mitjans informàtics.
Sobre
els objectius i criteris de cerca: un cop decidit el tema del treball i després
de realitzar algunes pràctiques amb Zotero, en Marc va obrir un nou grup per
tal d' incloure-hi les cerques bibliogràfiques que ens han d’ ajudar en la
següent fase d’ aquest treball. Ara per ara les cerques les hem fet
individualment i el següent pas serà fer-ne una tria de les que en conjunt ens
semblin més apropiades.
Finalment
vull expressar la meva satisfacció amb tot el grup, pel bon “rotllo” que s’ha
establert i l’afany d’ajudar-nos; a mi em feia i em fa molta il·lusió poder
seguir aquesta temàtica encara que sovint (massa potser) em trobo amb
dificultats. Penso que el temps que disposem per aquest treball és un poc
escàs, molt apretat.
Desitjant
que tothom ho pugui gaudir us deixo fins...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada