dissabte, 3 de maig del 2014

Tecnologia Digital

Hola a tots!
Segur que tots esteu d'acord amb mi, si dic que aquesta PAC ha estat plena de coses noves: nous programes, noves tasques, noves formes de treballar, i per tant, nous aprenetatges.

Moltes voltes he tingut la sensació d'estar cursant una assignatura que em quedava gran, però, resolent els dubtes entre tots, i llegint els missatges del consultor (que ens facilita molt la tasca), veig que l'activitat tira endavant, i a més em sento molt satisfeta per tot el que estic aconseguint, tant a nivell grupal com individual.

A la PAC1 ja vam utilitzar google drive i zotero, i ara a més s'afegia Gantter (per a mi tot un món nou), els blogs, la wiki, buffff!!! Era llegir l'enunciat i tenir la sensació de que el cervell deixava de funcionar, quantes coses!!! I açò per on ho agarrem????

A la fí, pareix que se'n estem sortint, tot i que el temps ens ha vingut més que just. Moltes novetats i poc de temps per assimilar-les del tot, però, quan acabem aquesta assignatura arribarà el moment de seguir aprenent i de portar a la pràctica tot el que hem après.
Diuen que a conduir s'aprèn conduint: això és el que farem!!!

1 comentari:

  1. Estic en total acord amb el comentari. Estem vivint una experiència molt interessant. No ha estat gens fàcil per a persones com jo, que ja tenim una certa edat i som “simples usuaris” de la informàtica, agafar el ritme amb tants nus programes: Google Drive, Zotero, Gantter, Blogger, un munt de noves experiències de les que començo a gaudir.

    ResponElimina