dimecres, 14 de maig del 2014

TREBALL EN EQUIP I COMUNICACIÓ (II)


Treball en equip i comunicació (II)



Les meves sensacions les voldria manifestar des de dos punts de vista:

1.- Perspectiva de grup
Estem seguint els acords inicials establerts com a grup i, tot i que han sorgit dificultats en les connexions i en l’ús de les eines, hem mantingut la cohesió i una molt bona relació i total respecte entre els membres del grup.
La freqüència de connexió no es exactament l’establerta però hi ha una certa continuïtat que fa possible consensuar i avançar, el que traduït vol dir que com a grup som eficients.

2.- Perspectiva personal.
Tinc la sensació que vaig una mica a remolc del grup. Sempre amb preses i a darrera hora. Sensació d’endarreriment permanent.
He tingut problemes d’adaptació a les eines de treball, encara que crec haver-los superat. Dificultat en gestionar el meu temps.







1 comentari:

  1. Em sento totalment identificada amb el segon punt i sembla que comencem a entendre'ns amb les eines.

    ResponElimina