dijous, 1 de maig del 2014

Treball i comunicació en equip



Hola a tots!!!
Vaig a ser jo qui comence amb l'autoavaluació del grup, centrant-me al treball i la comunicació. 
A aquesta PAC ens ha costat més comunicar-nos fluidament que a la primera PAC, en part perquè hem necessitat més temps individual per a conèixer bé les ferramentes que anàvem a utilitzat i en part, potser, per les vacances de Setmana Santa i Pasqua. 
Així i tot, sempre hem fet per estar connectats i ajudar-nos els uns als altres a tots els dubtes que ens han sorgit (que no han segut pocs) .
Estic molt satisfeta per l'actitud de grup que estem tenint. Parlem sobre tot el que fem per a que estiga molt consensuat, i ens ajudem sempre que podem i a més, sempre des del respecte.
Si que ens cal gestionar millor el temps, tenint en compte les dificultats que ens poden sorgir, i per a la propera PAC, de segur que ho fem.
En resum, em sento afortunada de formar part d'aquest equip, i estic segura que aconseguirem els nostres objectius si continuem treballant d'aquesta manera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada